Odnośniki
Treść strony
Informacje dotyczące płatności poza EOG
Szanowni Państwo,
Z uwagi na zbliżający się okres wakacyjny a tym samym czas wzmożonych wyjazdów przekazujemy Państwu wskazówki, które pomogą unikać problemów płatnościami kartą podczas podróży zagranicznych.
Wybierając się w podróż poza granice kraju zaleca się zabrać ze sobą co najmniej dwie karty płatnicze - pochodzące od różnych wydawców. Przypominamy także, że nie w każdym miejscu można dokonać płatności kartą i nie wszystkie karty płatnicze mogą być w danym kraju akceptowane.
Dane kontaktowe, a zwłaszcza numer telefonu, są szczególnie ważne w przypadku kiedy transakcja zostanie wytypowana jako potencjalnie fraudowa. Prosimy zatem, aby aktualizowali Państwo dane kontaktowe na bieżąco.
Z uwagi na wysokie ryzyko fraudów oraz dbałość o bezpieczeństwo, transakcje cyfrowymi portfelami w szczególności w krajach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego podlegają stałemu monitorowaniu. Rekomendujemy zatem aby płatności poza granicami Polski w terminalach i bankomatach wykonywali Państwo przy użyciu plastiku karty. Jednocześnie informujemy, iż w przypadku kiedy transakcja przy użyciu funkcji zbliżeniowej zostanie odrzucona należy ją ponowić wkładając kartę do terminala/ bankomatu i zatwierdzić kodem PIN.
Zachęcamy aby przekazywali Państwo do Banku informację o planowanej zagranicznej podróży, zwłaszcza jeśli wybieracie się Państwo do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Informacja ta może uchronić przed oznaczeniem płatności jako potencjalne oszustwa.
Informacja o planowanej podróży (w jakim terminie oraz w jakich krajach planują Państwo przebywać) zostanie przekazana do systemu monitorującego transakcje. Na jej podstawie karta będzie mogła zostać wyłączona z reguły automatycznego blokowania w przypadku wystąpienia podejrzanych transakcji w danym regionie.
Przypominamy, iż przypadku jakichkolwiek problemów z dokonaniem płatności kartą Klient ma możliwość uzyskania pomocy na Infolinii czynnej 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Kontakt z infolinią Grupy BPS tel.: +48 86 215 50 00.
Banery
Kontakt
Bank Spółdzielczy w Mykanowie
ul. Samorządowa 3, 42-233 Mykanów
tel. +48 34 328 80 31, +48 34 328 80 93
fax +48 34 374 00 00
Kod SWIFT/BIC: POLUPLPR
Inspektor Danych Osobowych
Arkadiusz Kraus - iod@bsmykanow.pl, +48 603 810 125