Treść strony

BLIK - zobacz jakie to wygodne

W Aplikacji mobilnej BS Mykanow dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej BS Mykanow klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

wesZ3ze+Ie8TQAAAABJRU5ErkJggg==

Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?


Wypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej BS Mykanow wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

Płatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej BS Mykanow, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną BS Mykanow, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

bsD+EPhL6zFBKUIDQz0LfGyoyGSouGSvHGaorGaoqGSspGasnGSrAGdYTC+IPQi3xjaoiiSbazZpIxKJ1mJmSTTVWKzKlTNSSqpop5SHB+RorCgkSnS3JExpK4hlKFBo+CBjCUF7PUL5Q+GkIQ1lWU7KGtwqmjsP4WE2dl7GMoLGcoClZQVPSgoZSqYYyg4akaazAdC2FpZbUlEypJxmLRIgmWkeaSMSidVq7EeWhlhR9WitDaEpWtTUSq62RXr0WriVP2l5o7bGZe84t9d21+vx6koOtlay8XZWVRLu7TSRi0e46M3bMNyqb19bSqrcb2qLfrnVdRBPtbjGRiEUTTTTRRBOtA00kYtFEE0000UTrQBOJWDTRRBNNNNE60EQiFk000UQTTbQONJGIRRNNNNFEE60D7f8DyUzhBcIxdS8AAAAASUVORK5CYII=

Jak aktywować usługi BLIK ?

 

Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.


1. Zaktualizuj aplikację " BS Mykanow " w sklepie Google Play

LEUgvhiL5iMAAAAASUVORK5CYII= 

2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

kUvX8saevp9OaBXHt0NevG+HNBL57KGEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlChRokSJEiVKlCjxELnuuv8H6KEJTUvZdBQAAAAASUVORK5CYII=

3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

8HAEBdglb716YAAAAASUVORK5CYII=

4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników!

Banery

Kontakt

Bank Spółdzielczy w Mykanowie

ul. Samorządowa 3

42-233 Mykanów

tel. 34 328 80 31/ 34 328 80 93

fax. 34 374 0000

Kod SWIFT/BIC: POLUPLPR

 

Inspektor Danych Osobowych

Jacek Celeban - kontakt@bsmykanow.pl

[obiekt mapy]