Treść strony

Dostępność

W Banku Spółdzielczym w Mykanowie rozumiemy, że każdy człowiek ma unikalne potrzeby i możliwości. Dlatego dążymy do usuwania barier i zwiększania dostępności naszych usług dla osób z niepełnosprawnościami.

Naszą misją jest tworzenie przyjaznego i dostępnego środowiska – zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i w placówkach stacjonarnych. Zależy nam na tym, by każda osoba, niezależnie od swoich ograniczeń, mogła swobodnie korzystać z naszej oferty, usług oraz informacji.

W działaniach na rzecz dostępności opieramy się na przepisach prawa krajowego, międzynarodowych normach, w szczególności na wytycznych WCAG 2.1 na poziomie AA, a także na sprawdzonych praktykach.

Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami?

  • Rozmowa w PJM – na infolinii i w oddziale
    Potrzebujesz pomocy w polskim języku migowym? Połącz się z tłumaczem PJM online lub skorzystaj z usługi w naszej placówce
  • Dokumenty łatwe do zrozumienia
    Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF
  • Udogodnienia w placówkach
    W placówkach znajdziesz ułatwienia: pętle indukcyjne, lupy oraz ramki do podpisu.
  • Strona internetowa dla każdego
    Dostosowujemy naszą stronę do pełnej zgodności ze standardem WCAG 2.1
  • Przyjazna obsługa
    Nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie

Banery

Kontakt

Bank Spółdzielczy w Mykanowie

ul. Samorządowa 3, 42-233 Mykanów

tel. +48 34 328 80 31, +48 34 328 80 93

fax +48 34 374 00 00

 kontakt@bsmykanow.pl

 

Kod SWIFT/BIC: POLUPLPR

 

Inspektor Danych Osobowych

Arkadiusz Kraus - iod@bsmykanow.pl, tel. +48 603 810 125

[obiekt mapy] Lokalizacja na mapie: Bank Spółdzielczy w Mykanowie - Centrala, ul. Samorządowa 3, 42-233 Mykanów